Durant aquestes pràctiques he pogut conèixer més sobre el TDA(H), abans de començar aquest trastorn era totalment desconegut per a mi ja que no n'havia sentit a parlar molt, quan vaig començar les pràctiques i em van dir que tenia un nin amb TDA(H) vaig començar a investigar: el que era, com es podria tractar, com tractar-lo dins l'aula, signes que ens poden ajudar a detectar-lo...
Tota la informació que he cercat m'ha servit d'ajuda per a tot això.
Per a poder crear una aula inclusiva que englobi tots els nins no sols els alumnes amb TDA(H), hem de tenir en compte a tots els alumnes de manera individualitzada, tenint en compte que cada alumne té una manera d'aprendre diferent a la dels altres i cada un ha de poder potenciar-la.
Si és el cas, que tinguem un alumne amb aquest trastorn hauriem de dur a terme diferents activitats d'organització, tant de l'espai com del temps, i dinàmiques de grup per tal que aquest nin no quedi exclòs. Hem de tenir molt present que no sols hem de fer activitats d'organització per al nin amb el trastorn sinó que hauria de ser una dinàmica d'aula que tots els nins ho duguessin a terme. Per exemple, apuntar els deures a un lloc específic, tenir una bona organització d'aula, que tots els nins siguin conscients que tots són capaços, amb major o menor rapidesa...
No hay comentarios:
Publicar un comentario